חדר מלח בצפון

באזור הצפון הפורח שוכנים חדרים מיוחדים, יוצאים מן הכלל, הבנויים לא מבלוקים אלא מ… מלח. אלה הם חדרי מלח בצפון אשר בנויים מלבנים טהורות, בהם התקרה והרצפה ספוגי מלח ואפשר אפילו לשלב מנורות מלחים ייחודיות. מסתבר כי לשהות בתוך חדר מלח בצפון יתרונות בריאותיים. נסביר מה כל כך מיוחד בחדרים הללו, למי הם מיועדים, האם זה יקר וכיצד הטיפול המיוחד מתחום הרפואה האלטרנטיבית יכול לתרום לכם.

באילו מקרים כדאי להשתמש בחדר מלח?

אולי יבוא יום שבו חדר מלח בצפון יוכל לשמש לאירוח כמו בית מלון מיוחד (בדומה למלונות הקרח בחו"ל), אולם בשלב זה, החדרים הללו מיועדים בעיקר לצרכים רפואיים. חדר מלח הוא טיפול מתחום הרפואה האלטרנטיבית שמיועד לסובלים ממחלות ריאה, אלרגיות, נשימה כבדה וכיוצא בזה. בין היתר, החדרים הללו מתאימים לטיפול בילדים ומבוגרים הסובלים מאסטמה, כמובן תוך תיאום ולאחר ייעוץ עם רופא משפחה או רופא מומחה. מדובר בטיפול משלים לאנשים הסובלים מאלרגיות, דלקות בריאה, נוזלים בריאות, ליחה, ברונכיטיס ועוד. הביקור והשהות בחדר מלח מומלצים למי שסובל ממחלות אלו.

מה הם היתרונות בטיפול בחדר מלח?

ניתן להצביע על מגוון רחב למדי של יתרונות המצפים לכם בתוך חדרי מלח בצפון. קודם כל, מדובר בטיפול טבעי, אשר מחזק את הגוף מבלי להביא לאילו שהן תופעות לוואי. חשוב להבין שהטיפול מבוסס על המלח הטבעי, ללא מרכיבים נוספים. לא נושמים תרופות או חומרים שעלולים לגרום לאלרגיה. במהלך התהליך, הגוף סופג רסס עדין של ריכוז מלחים, עם יונים שליליים. כלומר, אלה יונים שמייבשים את הריאות מבפנים. מעין ניקוז טבעי עדין שתורם לחיזוק כל המערכות. חדר המלח הוא טיפול אלטרנטיבי משלים המיועד לסובלים מבעיות במערכת הנשימה או לחיזוק המערכת החיסונית.יתרון נוסף – הזמינות. אין צורך לטוס לצורך כך לאתרי מרפא בחו"ל. הכל כאן והכל קרוב, בחדרי מלח בפריסה ארצית.

כמה עולה טיפול בחדר מלח?

אם חשבתם כי צריכים כסף רב על מנת לבקר באותם חדרי מלח בצפון, אנו שמחים לבשר כי אין זה כך. העלות נוחה לכל כיס וסבירה ביותר. תוכלו לפנות אלינו כדי לתאם ביקור ולקבל פרטים נוספים על העלות בהתאם למספר הטיפולים הנחוץ לכם.

אזור הצפון הפורח ידוע כסביבה אידאלית לטיולים ונופש. הגליל, רמת הגולן, הגלבוע, כל המשקים והנוף הנהדר משמחים גוף ונפש. וכעת, אפשר לשלב גם את השהות בחדרי המלח. אצלנו, בנינו סביבה טיפולית מלאת שלווה, עם מלח טהור ויוני כלור ונתרן ברסס עדין. השאירו פרטים ונשמח לייעץ לכם ולהעניק הטיפול המתאים לכם.

השאיר לנו פרטי התקשרות לסיוע והמלצה בנוגע לטיפול הרלוונטי עבורכם.

# מאמרים נוספים

נגישות
למידע נוסף